Způsob dopravy

Přepravní služba PPL

Objednaný produkt je doručen prostřednictvím kurýrní společnosti PPL. Jakmile bude zboží připravené, budeme Vás informovat e-mailem. Ráno před doručením Vás bude kontaktovat kurýr a potvrdí si s Vámi přesné místo a čas doručení. Při využití tohoto způsobu dopravy je nutné zadávat telefonní číslo, na kterém jste k zastižení.

Zboží bude Vám dodáno službou PPL Sprint v pracovní dny pouze v rámci ČR v čase od 8:00–17:00 h, službou PPL Po-So v čase od 8:00–17:00h. Zboží je doručeno na adresu dodání uvedenou v objednávce za první vchodové dveře, pokud tomu podmínky dovolují. Výnos do patra je poskytován u zásilek PPL Sprint do 80 kg, pokud si zákazník ve své objednávce výnos objednal; po expedici zboží již následné doobjednání výnosu není možné. Cena výnosu je 350,–Kč do jakéhokoli patra. Výnos poskytuje 1 řidič, je potřebná součinnost zákazníka s řidičem. Při vykládce zboží může řidič požadovat součinnost zákazníka. V případě neposkytnuté vynášky ze strany dopravce, vypíše zákazník výhradu do přepravného listu.

Zákazník je povinen při převzetí zásilky provést kontrolu zásilky s cílem zjistit, zda je obal neporušený a zda zásilka nevykazuje zjevné znaky poškození. Tato kontrola se netýká obsahu zásilky. Pokud jsou při převzetí zásilky kupujícím zjištěny zjevné znaky poškození, zákazník není povinen zásilku převzít a sepíše s přepravcem (společností PPL) zápis o škodě. Poškození zásilky při přepravě nahlásí kupující prodávajícímu bez zbytečného odkladu.

Pokud takto poškozenou zásilku zákazník od přepravce převezme, je nezbytné poškození popsat v předávacím protokolu přepravce. Zákazník si zároveň překontroluje počet balíků na přepravním listě, který musí být shodný se skutečným počtem doručených balíků. V případě, že se počet balíků na přepravním listě neshoduje s počtem balíků doručovaných, zákazník přebere zásilku s výhradou v přepravním listě a reklamaci nahlásí písemně prodávajívímu na email info@spirithome.cz. Pokud tak neučiní, reklamace na chybějící balík/y nebude uznána.

Osobní odběr

Jakmile bude zboží připravené, budeme Vás informovat e-mailem. Zboží si můžete vyzvednout na naší prodejně na adrese Korunní 54, 120 00 Praha 2.

Otevírací doba: Po – Pá: 10:00 - 18:00 h So: Zavřeno Ne: Zavřeno E-shop klientská linka: +420 223 001 399 Email: info@spirithome.cz